BON DIA

Bon dia, Pollença

Avui és dijous, 28 d’agost, dia de Sant Agustí.

Segons l’AEMET, hi haurà cel poc ennuvolat augmentant al matí a ennuvolat amb ruixats dispersos i ocasionals que podrien ser localment forts o molt forts i anar acompanyats de tempesta i calabruix. Temperatures mínimes amb pocs canvis o en lleuger descens i màximes en descens, localment notable. Vent entre fluix i moderat del sud-oest girant durant el matí a nord-est.

Cada 28 d’agost se celebra el Dia Mundial de la Síndrome de Turner, una malaltia genètica que afecta només dones amb una incidència d’una cada 2.500 nenes.

L´objectiu d´aquest dia és conscienciar i sensibilitzar la població sobre aquesta malaltia i fomentar la recerca en aquest camp.

L’apunt científic

Un 28 d’agost de 1859, comença la tempesta solar més potent entre les registrades. L’aurora boreal va
brillar amb tanta intensitat que es va veure a llocs tan allunyats com el Japó, Florida i Espanya.

Troba la paraula del dia!

Endevina la paraula de 5 lletres. Les lletres correctes es mostraran en verd, les lletres que estan en la paraula però en la posició incorrecta es mostraran en groc, i les que no hi són es mostraran en gris.

La paraula d’ahir era: BESAR

Foto: Andreu Salom.
Foto: Christian Mir.
Foto: Joan Ramon Bosch Cerdà.
Foto: Joana Palomés.
Foto: Miquel Perelló.
Reunió de coloms damunt plaques solars. Foto: Toni Campomar.
Foto: Tonina Reig.

Envia’ns la teva primera foto del dia i la compartirem amb els lectors de PUNT iNFORMATIU. Pots fer-ho, a través del WhatsApp 652 04 07 91.

Ahir parlàrem de:

Publicacions relacionades

Deixa un comentari

Back to top button
Enable Notifications OK No thanks