Bon dia, Pollença

Avui és dissabte, 22 de març, dia de sant Filemó.
Segons l’AEMET, hi haurà intervals ennuvolats amb probabilitat d’algun ruixat ocasional, preferentment a les hores centrals del dia. Temperatures en lleuger descens. Vent moderat del sud-oest amb algun interval de fort.
El 22 de març se celebra el Dia Mundial de l’Aigua l’objectiu principal del qual és generar consciència sobre la importància de cuidar els recursos d’aigua al planeta, un element vital per a la vida de totes les espècies de la Terra.
Amb la celebració d’aquesta efemèride es pretén donar a conèixer la crisi mundial de l’aigua i la problemàtica que afronten milions de persones que no tenen accés al subministrament d’aigua potable, així com les mesures urgents que cal prendre sobre això.
L’apunt científic
Un 22 de març de 1938, neix la física Alejandra Jáidar. La seva investigació es va centrar en la manera d’aplicar mètodes i tècniques de la física nuclear com a eines d’anàlisis en altres camps de la física.
Troba la paraula del dia!
Endevina la paraula de 5 lletres. Les lletres correctes es mostraran en verd, les lletres que estan en la paraula però en la posició incorrecta es mostraran en groc, i les que no hi són es mostraran en gris.
La paraula d’ahir era: astre
Envia’ns la teva primera foto del dia i la compartirem amb els lectors de PUNT iNFORMATIU. Pots fer-ho, a través del WhatsApp 652 04 07 91.








