ACTUALITAT

Propostes per avui, dimecres 19 d’agost

Avui, dimecres, 19 d’agost, l’agenda sociocultural al municipi de Pollença arriba carregada d’activitats culturals destacant la cloenda de la Setmana d’Arquitectura i Disseny al Club Pollença, propostes populars a vorera de mar i la gran música clàssica.

Setmana d’Arquitectura i Disseny al Club Pollença El Club Pollença reuneix avui figures de referència internacional per tancar aquestes jornades dedicades al disseny, la sostenibilitat i la reflexió sobre com habitem el món:

  • Conferència de 2monos: Alejandro Dumon, cofundador d’aquest estudi mallorquí creat el 2010 juntament amb Nicoletta Mantoan, obrirà la jornada. Explicarà la seva filosofia de slow design, que reivindica els processos artesanals i els materials naturals en col·leccions de mobiliari i il·luminació integrades en col·leccions com la del Museu del Disseny de Barcelona (DHub).
  • Cloenda amb David Kohn: El tancament anirà a càrrec de David Kohn, fundador de David Kohn Architects i un dels arquitectes britànics més reconeguts. Guardonat amb diversos Premis RIBA i finalista del Premi Mies van der Rohe, compartirà la seva visió innovadora del patrimoni i la tradició europea en projectes residencials i culturals.

Festa de blanc i ball en línia A les 20.00 h, la plaça de Cala Molins, a la Cala Sant Vicenç, acollirà la Festa de blanc, organitzada per l’Àrea de Benestar Social, amb una sessió participativa de ball en línia a càrrec de Linedance Balear a la vorera de mar.

Festival de Pollença: Seong-Jin Cho (piano) El plat fort musical arribarà a les 22.00 h al Claustre de Sant Domingo. El prestigiós pianista Seong-Jin Cho oferirà un exigent recital amb obres de Bach, Schönberg, Schumann i Chopin. Les entrades es poden adquirir a l’oficina del Festival o al seu lloc web oficial.

Publicacions relacionades

Back to top button
Enable Notifications OK No thanks