BON DIA

  • Bon dia, Pollença

    ''Que jo us ho mostraria, si no fos que els ocells se m’han menjat les molles pel camí.'' Lala Blay, "El pa es va obrir" Bon dia!

  • Bon dia, Pollença

    "La veu i la paraula són el passaport cap a la raó que moltes vegades han volgut ofegar." Fina R. Palau, "Dignitat humana" Bon dia!

  • Bon dia, Pollença

    ''Jo no vaig néixer lliure, no ho sóc ni de morir... "Llibertat" és el mot dels fabricants d'esclaus. La llibertat real no té cap nom, tota ella és canal on la vida pren el seu vol formal.'' Blai Bonet, Bon dia!

  • Bon dia, Pollença

    ''El judici consistí en el silenci que no diu, però expressa, com el sol mena a comprendre la fosca, que no hi ha cosa real que pertanyi a la il·lusió... ni a la ficció...'' Blai Bonet, "La ciutadania" Bon dia!

  • Bon dia, Pollença

    ''El món ha canviat, i la seva cara nova expressa que ja no hi ha cap redol que hi sigui profà, si és real per a un home que vol l’amor prop i mentre n’és temporada, perquè el futur no és l’època de l’esperança.'' Blai Bonet, "El drugstore" Bon dia!

  • Bon dia, Pollença

    "I el primer manament és: no tinguis por. La por és dels animals. Que el teu cos de cada dia menys s'assembli al d'un animal.'' Blai Bonet, "Crist de Port Royal" Bon dia!

  • Bon dia, Pollença

    ''La bellesa te cau, blancor avall: els ulls, els pits, els braços abocats, son rius amb pas i son, són rius penjats.'' Blai Bonet, "Damunt el fenàs verd" Bon dia!

  • Bon dia, Pollença

    ''La mà estic besant, besant-me, i estic besant-me l’amor que et tenen les meves mans.'' Blai Bonet, "Mans d'amor" Bon dia!

  • Bon dia, Pollença

    ''I si un dia no ballava l’aigua dins les teves mans ¿què faries, ballarí? -Encendria el meu llit i deixaria els meus peus a vorera de mar.'' Blai Bonet, "Cançons" Bon dia!

  • Bon dia, Pollença

    ''Anar per terra fosca és tenir ja una fonda voluntat de brillar. '' Blai Bonet, "Nit interior" Bon dia!

Back to top button
Enable Notifications OK No thanks