ENTREVISTESMembre

Pere Salas i Martí Sàez revisiten l’obra que va marcar el renaixement del teatre pollencíp+ 

Fa exactament trenta anys, el Claustre de Sant Domingo va acollir l'estrena de Després de la desgràcia, una obra que havia nascut de la col·laboració entre l'historiador i dramaturg Pere Salas i el músic Martí Sàez.
Aquest 2026, Pollença tornarà ser públic d'aquella obra de teatre musical. . .

Es necessari estar subscrits i haver iniciat sessió per poder veure la resta del contingut. Si ja estau subscrits al Punt Informatiu en paper enviau un correu a elgalleditor@gmail.com i us enviarem les claus per accedir.

Subscriu-te Iniciar sessió

Publicacions relacionades

Back to top button
Enable Notifications OK No thanks