CULTURA I EDUCACIÓ

Tomàs Vibot presenta «Mallorca litoral» a la FRV

L’investigador Tomàs Vibot presenta el tercer volum de Mallorca litoral 15 rutes per la frontera illenca (El Gall Editor, 2026), a la Fundació Rotger Villalonga (FRV) de Pollença. Això serà el dimecres 17 de juny del 2026, a les 20’00 hores, a la Fundació Rotger Villalonga (carrer Philip Newman, 11 Pollença).

Un viatge entre el relat històric i el paisatge

Aquest tercer volum manté l’essència dels lliuraments anteriors: oferir tresques de dificultat generalment mitjana que transcorren per entorns litorals on el relat històric s’avé amb la natura. Segons s’explica al pròleg, el llibre pretén que el lector s’impregni d’«aquesta altra Mallorca que molta gent cerca, tan rica i plena com qualsevol altra banda del món».

L’índex del llibre recull itineraris que abasten bona part de la costa mallorquina, incloent-hi punts com:

  • Cap Andritxol (Calvià/Andratx).
  • Sa Torre Picada (Sóller) i Sa Costera (Escorca).
  • Cala en Gossalba i en Fumat (Pollença).
  • Punta de n’Amer (Sant Llorenç des Cardassar).
  • L’arenal infinit entre sa Ràpita i ses Covetes (Campos).
  • La marina deconstruïda de Son Granada a sa Torre (Llucmajor).

Mallorca Litoral: 15 rutes per la frontera illenca (Volum III) de Tomàs Vibot (El Gall Editor, 2026) té 126 pàgines i està a la venda per 16 euros.

Sobre l’autor

Tomàs Vibot és un dels autors més prolífics i polifacètics de l’illa, amb obres que abasten des de l’etnografia i la gastronomia fins a la història local, com Guia essencial de la Serra de TramuntanaLa possessió mallorquina o Cuina de l’esperança.

Publicacions relacionades

Back to top button
Enable Notifications OK No thanks