BON DIA

  • Bon dia, Pollença

    Ai, quin fred que fa! Tinc les cames enrampades, tinc les mans encarcarades, tinc el nas fet un glaç… Si això dura no sé pas… Ai quin fred que fa! Jo no el puc pas aguantar. Josep Carner Bon dia!

  • Bon dia, Pollença

    "Ho sap tothom, i és profecia. La meva mare ho va dir un dia Quan m'acotxava amb blats lleugers; Enllà del somni ho repetia L'aigua dels astres mitjancers I els vidres balbs d'una establia Tota d'arrels, al fosc d'un prat: A cal fuster hi ha novetat." J.V. Foix, Bon dia!

  • Bon dia, Pollença

    DESEMBRE Miquel Martí i Pol Quan ve nadal fem el pessebre amb rius, muntanyes de colors,el c aganer, l'estrella, l'àngel, el nen, la mare i els pastors, cantem cançons i i mengem neules, també torrons i altres llamins, i per arrodonir les festes que omplen de joia grans i nins ens aboquem a les finestres a esperar els reis que…

  • Bon dia, Pollença

    "Invoco els dies clars, ara que sé que me’n desposseeix el temps. No em vull subjecte a cap designi que no pugui sotmetre al ritme encès de les paraules." Miquel Martí i Pol, "Ara que l'any s'acaba" Bon dia!

  • Bon dia, Pollença

    "T’ompliré el bressol de palleta fina sense gens de boll, sense gens de pols. Encendré un bon foc perfumat d’espígol per fer-te el son dolç." Joana Raspall, "Non-non Nadal" Bon dia!

  • Bon dia, Pollença

    "Una estrella cau al prat, una flor s’ha esbadellat, tot belant juga el ramat amb la rossa macaruia." Josep Carner, “El rústec villancet” Bon dia!

  • Bon dia, Pollença

    "La Cova, pedra viva; desert, el camí ral. Sota una llum freda, creix l’arbre de Nadal." Tomàs Garcés, "L'arbre de Nadal" Bon dia!

  • Bon dia, Pollença

    "Quan me vulgueu donar més alegria parleu-me dels Nadals ennuvolats, i em veureu com infant que somnia, que riu a lo que veu amb els ulls aclucats." Joan Maragall, "Els núvols de Nadal" Bon dia!

  • Bon dia, Pollença

    "...L’enyorança només, tota sola, com una mentida d’amor, era meva!" Pere Quart, "Nadal sense tu" Bon dia!

  • Bon dia, Pollença

    "¿Què et portaré, aquest Nadal, si se’m menja la sequedat les obagues del cor i no m’hi creix ja més molsa ni grèvol?" Narcís Comadira, "Aquest Nadal" Bon dia!

Back to top button
Enable Notifications OK No thanks