CULTURA I EDUCACIÓ

Al Punt informatiu d’aquesta quinzena…

Al Punt informatiu Pollença número 706, corresponent a la segona quinzena del mes de març de 2025, es destaca en portada els Reconeixments Clara Hammerl que aquest 2025 han estat per a les matanceres d’embotits Forteza. Però també hi ha un raconet per als preparatius de la Fira del Vi, la manca d’acord per escollir Jutge de Pau, els 67 amarraments que ha adjudicat PortsIB al Port de Pollença, la reforma del pont del pas d’en Barqueta, Tots – El Pi exigeix la construcció immediata de les rotondes de Pollença o els 25 anys de la Cursa Tomir.

A les planes centrals, hi ha la crònica de la tallada del Pi de Sant Antoni, de la regata de dones Galeria Maior i de diverses activitats amb motiu del Dia Internacional de la Dona. També hi ha informació sobre l’impuls a la declaració de Filla Il·lustre de Pollença a l’escriptora Xesca Ensenyat o els avanços cap a la recuperació dels campamanets de Cala Murta.

El col·laborador Andreu Salom s’endinsa “A l’entorn del western”, mentre que Juan M. Torres Velasco a la seva secció Els nostres noms de lloc parla sobre “El lelgat de Pere Cerdà per maridar donzelles”, Jaume Reus analitza “El que Trump suposa per al Clima”. Mateu Cerdà tanca el reportatge sobre “Can Sivella” a la seva secció Cases senyorials de Pollença i Miquel Àngel March furga dins la segona quinzena de març de 1980 a la secció Pollença fa 45 anys.

Finalment, a la Contraportada, Joan Martorell comenta una fotografia antiga de la primera pedra de l’estació de tren a Pollença, un tren “que no va arribar”.

Publicacions relacionades

Deixa un comentari

Back to top button
Enable Notifications OK No thanks