BON DIA

Bon dia, Pollença

Avui és dijous, 12 de febrer, dia de santa Eulàlia de Barcelona.

Segons l’AEMET, hi haurà cel poc ennuvolat amb intervals de núvols alts. Temperatures en descens especialment les màximes. Vent fort o molt fort de component oest amb ràfegues de 70 a 90 km/h en general i de 130 km/h en cims i caps, disminuint a la nit entre fluix i moderat.

El 12 de febrer es commemora el Dia Mundial contra l’Ús d’Infants Soldat amb l’objectiu de recordar tots els infants que han estat usats per grups armats a diferents països, per formar part de conflictes brutals.

Aquesta circumstància els han portat com a conseqüència danys físics i psicològics irreversibles i en el pitjor dels casos, la pèrdua de les pròpies vides.

L’apunt científic

Un 12 de febrer de 1959, mor el pianista George Antheil. Va ser co-inventor, juntament amb l’enginyera i actriu Hedy Lamarr, d’una tecnologia considerada precursora de les connexions sense fils com el wifi.

Troba la paraula del dia!

Endevina la paraula de 5 lletres. Les lletres correctes es mostraran en verd, les lletres que estan en la paraula però en la posició incorrecta es mostraran en groc, i les que no hi són es mostraran en gris.

La paraula d’ahir era: lògic

Foto: Andreu Salom.
Foto: Antònia.
Dedicat a un amic. Foto: Nicole Mahy.
Foto: Diana Morosín.
Foto: Joana Palomés.
Foto: Norma Mario.
Foto: Veniero Giorgini.

Envia’ns la teva primera foto del dia i la compartirem amb els lectors de PUNT iNFORMATIU. Pots fer-ho, a través del WhatsApp 652 04 07 91.

Ahir parlàrem de:

Publicacions relacionades

Deixa un comentari

Back to top button
Enable Notifications OK No thanks