Aquest diumenge, Campionat de Balears de Trial Base a Pollença

Aquest diumenge, 11 d’octubre, a l’Àrea de Trial de Pollença se celebrarà una nova edició del Trial de Pollença 2026, puntuable per al Campionat de Balears de Trial Base. La jornada, que reunirà joves pilots i amants del motor de totes les illes, començarà ben d’hora pel matí amb el següent horari previst:
- 9:00 h: Verificacions
- 9:15 h: Briefing informatiu
- 9:30 h: Inici oficial de la competició
La prova comptarà amb una àmplia representació de categories adaptades a diferents edats i nivells d’skill: Base, Automàtiques, 80 Iniciació, Open Base, Promo Base, Èlit Sub 18, Social A i Social B.
L’esdeveniment està organitzat pel Grup Trial Pollença amb el suport de la Federació Balear de Motociclisme (FBM), l’Ajuntament de Pollença i el Consell de Mallorca. Es preveu un gran ambient esportiu i familiar per gaudir de la perícia dels futurs talents del trial balear.




