Cultura, música i producte local ompliran la Cala aquest estiu amb “Sant Vicenç a la fresca”

L’Ajuntament de Pollença ha presentat una nova edició de “Sant Vicenç a la fresca”, un cicle d’activitats culturals i lúdiques que se celebraran durant els mesos d’agost i setembre a diferents espais de la Cala de Sant Vicenç. El programa inclou propostes molt diverses que combinen circ, música, performance, teatre, exposicions i gastronomia, amb l’objectiu de donar visibilitat a aquest nucli costaner com a escenari privilegiat per a l’oferta cultural del municipi.
Activitats per a tots els gustos
El cicle començarà el 10 d’agost amb la performance “Ones sense llibertat” d’Arrels Marines al Mirador de Cala Barques, per conscienciar sobre la netedat del mar. El 13 d’agost, l’Hotel Molins acollirà la inauguració de l’exposició “Un capfico a Sant Vicenç”, una mostra amb peces del Museu de Pollença que es podrà visitar fins al 7 de setembre.
El 19 d’agost, la Plaça de Cala Molins serà l’escenari del “Rissotto Circus”, una proposta familiar de CircArt. Entre el 17 i el 24 d’agost se celebraran les festes de la Cala amb un programa específic.
El 31 d’agost, Joan Miquel Oliver i Miquel Serra oferiran un concert conjunt a l’exterior de l’antiga església, dins el cicle SONSDENIT, i el 5 de setembre tendrà lloc la novena edició del “Naufragi grec”, amb dues obres de teatre, una píndola arqueològica i un tast de gastronomia del segle V aC.
El 14 de setembre, Joaquín Juggler actuarà a la plaça de Cala Molins amb el seu espectacle de diàbolo “Island Circus”, i el 20 de setembre se celebrarà “La Cala brutal local”, una mostra de cervesa artesana amb activitats per a tots els públics.
El cicle clourà amb dos concerts més: Hi Hats Old Jazz (21 de setembre) al Mirador de Cala Barques, amb una proposta de swing inspirada en els anys vint i trenta, i Padawans BigBand (28 de setembre), amb la participació de joves músics de Pollença i d’arreu de Mallorca.
Impulsar la Cala com a espai cultural
A l’acte de presentació, que ha tingut lloc aquest matí a l’Hotel Niu, hi han assistit els representants municipals implicats en l’organització: el regidor de Festes, Mateu Tugores, el regidor de Cultura, Miquel Àngel Sureda, i el delegat de la Cala i d’Impuls Econòmic, Toni Cànaves, que han coincidit a destacar la voluntat de posar la Cala Sant Vicenç al centre, reforçar el seu paper dins el municipi i promoure activitats en un entorn únic com aquest.



