Bon dia, Pollença

Avui és dijous, 31 de juliol, dia de sant Ignasi de Loiola.
Segons l’AEMET, hi haurà cel poc ennuvolat o clar amb alguns núvols d’evolució diürna. Temperatures nocturnes amb pocs canvis i diürnes en lleuger ascens. Vent fluix de l’est i nord-est amb brises costaneres.
El 31 de juliol se celebra el Dia Mundial de les Guardes Forestals, per homenatjar la tasca dels guardes forestals o guardaboscos, compromesos amb la cura dels boscos, àrees protegides, espais i parcs naturals.
També són coneguts a diversos països com rangers, guardafaunes, agents forestals, guardaparcs, entre altres denominacions.
L’apunt científic
Un 31 de juliol de 1904, neix l’agrònom Thomas Lecky. Les seves investigacions sobre la criança i millora del bestiar boví van donar lloc a noves races adaptades a les condicions climàtiques de Jamaica.
Troba la paraula del dia!
Endevina la paraula de 5 lletres. Les lletres correctes es mostraran en verd, les lletres que estan en la paraula però en la posició incorrecta es mostraran en groc, i les que no hi són es mostraran en gris.
La paraula d’ahir era: plana














Envia’ns la teva primera foto del dia i la compartirem amb els lectors de PUNT iNFORMATIU. Pots fer-ho, a través del WhatsApp 652 04 07 91.



