BON DIA

Bon dia, Pollença

Avui és dissabte, 5 d’abril, dia de sant Vicenç Ferrer.

Segons l’AEMET, predominarà el cel poc ennuvolat amb algun núvol d’evolució diürna al nord-est de l’illa que al capvespre pot ocasionar algun ruixat aïllat. Brumes i algun banc de boira matinal. Pols en suspensió. Temperatures amb pocs canvis o en lleuger descens. Vent entre fluix i moderat de component oest.

El 5 d’abril se celebra el Dia Mundial de la Consciència, una data promulgada per l’ONU el 2019, i que consisteix a promoure una consciència global al món, més enllà d’acords polítics o econòmics.

L’apunt científic

Un 5 d’abril de 1949, neix l’enginyera i astronauta Judith Resnik. Va treballar en enginyeria elèctrica
i de software, contribuint també amb recerques d’enginyeria biomèdica.

Troba la paraula del dia!

Endevina la paraula de 5 lletres. Les lletres correctes es mostraran en verd, les lletres que estan en la paraula però en la posició incorrecta es mostraran en groc, i les que no hi són es mostraran en gris.

La paraula d’ahir era: rusca

Envia’ns la teva primera foto del dia i la compartirem amb els lectors de PUNT iNFORMATIU. Pots fer-ho, a través del WhatsApp 652 04 07 91.

Foto: Toni Campomar.
Foto: Montse Díaz.
Foto: Joan Ramon Bosch Cerdà.
Foto: Francoise Arbona.

Ahir parlàrem de:

Publicacions relacionades

Deixa un comentari

Back to top button
Enable Notifications OK No thanks