49 pilots disputaran aquest dissabte la Pujada al Coll de Femenia

Aquest dissabte, 1 de març, tindrà lloc la Pujada al Coll de Femenia, una de les proves automobilístiques més emblemàtiques del calendari balear. La competició, que es disputa entre Pollença i Lluc, serà puntuable per primera vegada per a la Copa d’Espanya de Muntanya, fet que suposa un pas important en el reconeixement d’aquesta cursa a nivell estatal.
L’esdeveniment està organitzat per l’Escuderia Costa Nord de Pollença, amb el suport de la Federació d’Automobilisme de les Illes Balears (FAIB). La cursa es desenvoluparà al llarg d’un recorregut de 6 km en continu ascens, amb una pendent mitjana del 5,67% i un desnivell positiu total de 340 metres.
En aquesta edició, un total de 49 vehicles participaran en diferents modalitats. Les verificacions tècniques i administratives es duran a terme el divendres 28 de febrer a partir de les 16:30 h a la plaça de Miquel Capllonch del Port de Pollença.
Per garantir la seguretat de la competició, la carretera MA-10, que connecta Pollença amb Lluc, estarà tancada al trànsit des del Pi de Son Grua (Km 6) fins al Coll de Femenia (Km 12,3) entre les 8:00 h i les 18:30 h.



