Bon dia, Pollença

Avui és dijous, 27 de març, dia de sant Alexandre.
Segons l’AEMET, hi haurà intervals ennuvolats amb algun ruixat ocasional i aïllat fins a mitja tarda, tendint posteriorment a cel poc ennuvolat. Temperatures amb pocs canvis. Vent fluix de component oest amb intervals de brises costaneres a la tarda.
El Dia Mundial del Teatre se celebra el 27 de març de cada any i va ser creat per Institut Internacional del Teatre (ITI) l’any 1961. Durant aquest dia se celebren a tot el món actes i esdeveniments relacionats amb l’escena. La primera vegada que es va celebrar el Dia Mundial del Teatre, el 1962 va ser el poeta, dramaturg i cineasta francès Jean Cocteau qui va pronunciar el famós Missatge Internacional del Dia Mundial del Teatre.
L’apunt científic
El 27 de març de 1913 neix la genetista i biòloga evolutiva Raissa L’vovna Berg. Entre altres coses, va estudiar els caràcters hereditaris en Drosophila melanogaster i la genètica de poblacions de malalties
hereditàries.
Troba la paraula del dia!
Endevina la paraula de 5 lletres. Les lletres correctes es mostraran en verd, les lletres que estan en la paraula però en la posició incorrecta es mostraran en groc, i les que no hi són es mostraran en gris.
La paraula d’ahir era: ansia



Envia’ns la teva primera foto del dia i la compartirem amb els lectors de PUNT iNFORMATIU. Pots fer-ho, a través del WhatsApp 652 04 07 91.