ACTUALITAT

Sant Jordi 2025. Festa del llibre a Pollença

Aquest 2025, lea Festa del Llibre a Pollença comença dia 10 amb la presentació del poemari Tots els amors de Maria Magdalena Gelabert (El Gall Editor, 2025) i acaba dia 29 d’abril amb el lliurament dels premis del Certamen Literari Escolar. Entre una i altra data, hi ha una infinitat d’activitats i, des del dia 14 fins al dia 29 d’abril, es faran recomanacions literàries en línia.

Dissabte 12 d’abril: Festa del Llibre al Moll

Sense anar més enfora, el dissabte 12 d’abril, al Port de Pollença, les flors i els llibres seran protanonistes a la plaça Miquel Caplllonch del Port de Pollença, on es duran a terme algunes activitats complementàries.

A les 10’30 hores, mentre obren les paradetes de llibres i flors, l’Esbart de Sant Jordi Acmpanyats pels Xeremiers de la Font del Gall posarà moviment a la inauguració.

A les 11 hores, a la mateixa plaça Miquel Capllonch, hi haurà contaontes amb La volta al món amb contes, una activitat per a infants majors de 4 anys i a les 12’15 hores, Racó de Tramuntana oferirà una mostra de ball de pagès.

Dia de Sant Jordi

El dia de Sant Jordi (23 d’abril), a les 11 hores del matí, aprofitant que els infants estan de vacances escolars, a Can LLobera, hi haurà un contacontes Els cinc animals, per a infants a partir de 5 anys.

A les 17’30 hores, a Can Llobera, hi haurà “Cafè i llibres: narracions en viu”, una activitat en la qual tothom que vulgui, està convidat a participar-hi.

A més a més, aquest dia de Sant Jordi, hi haurà programació especial a Radio Pollença.

Recta final

Dijous 24 d’abril, a les 17’30 hores, a Can LLobera, hi haurà un taller per a infants de 6 anys que duu per títol “El Drac de Sant Jordi a les fosques”. Qui estigui interessat, s’ha d’inscriure al correu electrònic mediadora@ajpollenca.net

I a les 19’30 hores, a Can Llobera, Xeremies Orats i la Camerata Singkreis Forstern d’Alemanya faran una actuació musical oberta a tots els públics. Aquesta activitat, és possible gràcies a la col·laboració de la Fundació Rotger Villalonga amb l’ajuntament de Pollença.

El divendres 25 d’abril, a les 19’30 hores, a Can Llobera, la glosadora Cati Eva Canyellas i la músic Maria Adrover donaran vida a Rella, un recital musical i de paraula per a tots els públics.

El dissabte 26 d’abril, a les 19’30 hores, al Saló Cultural del Port de Pollença, El dia que va morir David Bowie tancarà el cicle Literactua 2025.

Finalment, el dimarts 29 d’abril, a les 12 hores del matí, a Can Llobera, hi haurà l’entrega dels premis del Certamen Literari Escolar amb el qual es posarà punt a les activitats amb motiu de la Festa del Llibre.

Diumenge 27 d’abril: Festa del Llibre a Pollença

El diumenge 27 d’abril, a partir de les 10’30 hores, hi haurà flors i llibres a la plaça Vella de Pollença. Durant el matí, a les 11’30 hores, a Can Llobera, hi haurà un contacontes per a infants a partir de 4 anys, Es llanterneret: un món de paraules. Per assistir-hi, cal inscripció prèvia al correu electrònic mediadora@ajpollenca.net

I, a les 17’30 hores, des de diferents indrets de Pollença, l’Esbart de Sant Jordi acompanyats dels Xeremiers Orats faran balls i jocs amb el públic.

Contacontes

Ben segur, els contacontes tenen un paper destacat a la programació de Sant Jordi, ja que són una manera d’iniciar els nins i nines al món de la fantàsia que estotgen els llibres. Vet ací el calendari de contacontes d’aquest abril:

Dissabte 12 d’abril, a les 11 hores, a la plaça Miquel Capllonch, hi haurà contaontes amb La volta al món amb contes, una activitat per a infants majors de 4 anys Aquest contacontes és a l’aire lliure i no precisa inscripció prèvia.

Dimarts 15 d’abril, a les 17’30 hores, a la Biblioteca del Port de Pollença, hi haurà una nova edició de contacontes amb plastilina, aquesta vegada i com no podia ser d’altra manera amb La llegenda de Sant Jordi com a puntal. Aquesta activitat és adequada per a nins i nines a partir de 5 anys. Cal inscripció prèvia al correu electrònic mediadora@ajpollenca.net

El dia de Sant Jordi (dimecres 23 d’abril), a les 11 hores del matí, hi haurà els contacontes Els cinc animals, una activitat per a infants a partir de 5 anys. Qui estigui interessat, ha de formalitzar la inscripció a través del correu electrònic mediadora@ajpollenca.net

Diumenge 27 d’abril, a les 11’30 hores, a Can Llobera, hi haurà un contacontes per a infants a partir de 4 anys, Es llanterneret: un món de paraules. Per assistir-hi, cal inscripció prèvia al correu electrònic mediadora@ajpollenca.net

I el dilluns 28, a les 17’30 hores, a la Bibiloteca del Port de Pollença, es farà el contacontes La princesa, el drac i el cavaller desarmat, per a infants a partir de 4 anys. Cal inscripció prèvia al correu electrònic mediadora@ajpollenca.net

Publicacions relacionades

Deixa un comentari

Back to top button
Enable Notifications OK No thanks