MEDI AMBIENTSALUT

Can Bum impulsa la creació d’un grup de consum

Des de Can Bum, impulsen la creació d’un grup de consum. Per això mateix, aquest dijous 6 de febrer, a les 18’30 hores, els productors d’Utòpik Sa Marjal (agricultura ecològica de sa Pobla) presentaran el seu projecte als pollencins que estiguin interessats en participar en aquesta iniciativa.

A partir d’allò que exposin els productors d’Utòpik Sa Marjal, els assistents exposaran les seves necessitats, demandes i expectatives de consum a fi d’establir un grup de cosum flexible, però estable amb els interessats.

Qui no pugui anar a aquest acte de dijous, però està interessat en formar part d’un grup de consum per dur a casa productes ecològics i de proximitat, es pot posar en contacte amb Can Bum i així ho tendran en compte a l’hora d’exposar necessitats.

Publicacions relacionades

Deixa un comentari

Back to top button