ACTUALITAT
-
Obertes les inscripcions al Torneig de Padel de l’AmistatP+
Un any més i ja són dotze, els Amics de Sant Antoni organitzen el Torneig de Padel de l'Amistat.
-
Sebastià Pons serà el nou president del Rotary Club PollençaP+
Durant el proper any, Sebastià Pons vol dur endavant dos projectes: Rescatar Bocchoris i "Jaque mate al fracaso escolar".
-
Un panell a ca na Maronja informa sobre els aparcaments de Sóller, cala Tuent i sa CalobraP+
Ahir, es varen posar oficialment en funcionament els 11 panells informatius, un dels quals està ubicat a Pollença.
-
Aquest estiu s’arreglaran les porxades del pati de l’Institut Guillem Cifre de Colonya
La Conselleria d’Educació ha tret a licitació unes obres molt necessàries, valorades en 277 mil euros, per garantir la seguretat i als espais exteriors del centre
-
Arrels Marines inicia una nova replantació experimental de posidònia a cala MurtaP+
S’han replantat 9 parcel·les amb 180 fragments de posidònia, en el marc del projecte Racons Marins de recerca sobre la replantació d’aquesta planta marina
-
El curs s’acaba, comencen les obres a les escolesP+
Ara que el curs s'acaba, és el moment de fer obres per condicionar els centres abans que les classes es tornin omplir per setembre. A les escoles del municipi de Pollença, la previsió d'obres són aquestes 👇
-
IB-RED signa un conveni amb el Govern per millorar la gestió d’emergènciesP+
L’acord permetrà incorporar al visor d’emergències del Govern càmeres situades en punts estratègics de les Illes Balears
-
Un triomf de la ciutadania que defensa els seus drets front a la turistificació globalP+
Més de 30.000 de persones es varen mobilitzar pels carrers de Palma per dir prou a la massificació turística.
-
Així serà l’exposició del XI Concurs de Dibuixos Escolars «Badia de Pollença»P+
Un any més, Amics de Sant Antoni organitza el Concurs de Dibuixos Escolars "Badia de Pollença" en el marc de les festes de Sant Pere.
-
Gran paper del CB Colonya Pollença al Campionat d’Espanya infantil de clubs
L’equip infantil del CB Colonya Pollença va participar en el Campionat d’Espanya de clubs després de proclamar-se campió de Balears