Al Punt informatiu d’aquesta quinzena…

Al Punt Informatiu número 738, corresponent a la segona quinzena de juliol, es destaca en portada que «Els pollencins diuen no als projectes de bateries en sòl rústic», però també que aquests dies hi ha hagut molts successos greus, que les Festes de la Mare de Déu del Carme són a punt de començar i els llocs de Pollença des d’on es podrà veure l’eclipsi.
A la contraportada, Joan Martorell s’inspira en una fotografia antiga de la primera pedra del tren que mai no ha arribat a Pollença. El titula «Els altres protagonistes de la primera pedra del tren a Pollença».
A les planes centrals, a més de notícies i cròniques d’actualitat, podeu llegir un reportatge comentat amb els directors del musical Després de la desgràcia: Rafel Trias, Francisca Immaculada Cifre i Toni Moltó. I és que, aquest 2026, es tornarà a representar-se del Grup Pollencí de Teatre. A més a més, també hi ha una entrevista a Mercè Bonastre, tècnica dels Bombers de Mallorca.
Per la seva part, Miquel Àngel March continua recordant què va passar el 1981, ara fa 45 anys, aquesta vegada durant la segona quinzena de juliol. Així mateix, Mateu Cerdà continua amb un nou lliurament dels «Itineraris pels paratges naturals de Pollença».



