Bon dia, Pollença
Avui és dijous, 6 de novembre, dia de sant Lleonard.
Segons l’AEMET, hi haurà intervals ennuvolats amb ruixats a partir del matí que poden ser localment forts i anar acompanyats de tempesta i calabruix, remetent al capvespre. Algun banc de boira matinal. Temperatures nocturnes en ascens i diürnes en descens, aconseguint-se les mínimes al final del dia. Vent moderat del sud-est girant a partir del matí a oest i sud-oest amb intervals de fort.
El 6 de novembre se celebra el Dia Mundial del Saxofon, una data emblemàtica per celebrar el natalici del creador del saxofon Adolphe Sax, un músic i fabricant d’instruments belga que, gràcies al saxofon, va popularitzar un dels moviments musicals més difosos a tot el món com ho és el jazz.
L’apunt científic
Un 6 de novembre de 1886, neix l’astrònoma Ida Barney. És coneguda pels seus 22 volums de mesures
astromètriques de 150.000 estrelles
Troba la paraula del dia!
Endevina la paraula de 5 lletres. Les lletres correctes es mostraran en verd, les lletres que estan en la paraula però en la posició incorrecta es mostraran en groc, i les que no hi són es mostraran en gris.
La paraula d’ahir era: opció







Envia’ns la teva primera foto del dia i la compartirem amb els lectors de PUNT iNFORMATIU. Pots fer-ho, a través del WhatsApp 652 04 07 91.



