La Nit de les Ànimes omplirà de llum i misteri Pollença i el Moll

El pròxim 31 d’octubre se celebrarà la Nit de les Ànimes, una festa que, tot i compartir data amb el conegut Halloween anglosaxó, té arrels pròpies i tradicionals a ca nostra. Cada any, aquesta nit guanya popularitat, sobretot entre els més joves, i des de l’Ajuntament s’intenta mantenir viu el nom i l’esperit original d’aquesta celebració, combinant les activitats més tradicionals amb d’altres de caire més modern i festiu.
Actes a Pollença
A Pollença, la jornada començarà amb un taller de fanalets a Can Llobera, a partir de les 17.30 hores, destinat a infants de més de cinc anys (amb inscripció prèvia a mediadora@ajpollença.net). A les 19 hores, hi haurà passejada nocturna amb fanalets des de la Plaça Vella fins a la Plaça Major, acompanyada pels Xeremiers Orats i la colla de l’Esbart de Sant Jordi.
A continuació, a la Plaça Major, se celebrarà una festa infantil de 19.30 a 21 hores, amb un concert familiar de Centiments & Family Band, que combinarà música, teatre i màgia en un espectacle pensat per a tots els públics.
La nit continuarà amb una festa jove a la mateixa plaça, de 22 a 2 hores, amb les actuacions de Skalas DJ i DJ Miki Buades. Finalment, a les 2.15 hores, hi haurà un servei d’autobús des de la parada del carrer de Cecili Metel que connectarà amb el Port de Pollença.
Actes al Port de Pollença

La festa començarà a la Plaça de Miquel Capllonch a partir de les 16 hores, amb una festa infantil que inclourà castells inflables, animació, pluja de caramels i mercadet. A les 16.30 hores, el projecte Divendres al Carrer organitzarà un taller de fanalets i tatuatges terrorífics, i a les 18 hores tindrà lloc una passejada amb fanalets per la plaça, novament amb els Xeremiers Orats i l’Esbart de Sant Jordi.
A les 18.45 hores es farà el sorteig de 14 targetes de regal amb imports de 150, 300, 500, 600 i 700 euros, bescanviables per bicicletes, roba d’infants, material escolar o joguines. Les paperetes només seran vàlides durant els 10 minuts posteriors al sorteig, i la recaptació es destinarà als viatges d’estudis.



