ACTUALITAT

Gran paper del CB Colonya Pollença al Campionat d’Espanya infantil de clubs

L’equip infantil del CB Colonya Pollença va participar a començaments de juny en el Campionat d’Espanya de clubs de la seva categoria, disputat a Huelva, on va aconseguir una destacada 23a posició final. El conjunt pollencí hi accedia després de proclamar-se campió de Balears i també de Mallorca, unes setmanes abans.

La participació es va saldar amb un balanç de dues victòries i una derrota. En la primera jornada, els pollencins es varen imposar amb claredat al representant aragonès, l’Alierta Augusto Godoy, per 51 a 80, en un partit amb bones sensacions col·lectives. L’endemà, davant l’Escola de Bàsquet d’Albacete (EBA), l’equip va aconseguir una nova victòria (71-60) després de capgirar el partit al segon quart i dominar clarament el tercer. Aquest resultat li donava accés a una eliminatòria decisiva per entrar als vuitens de final.

El rival en aquest tercer partit va ser el Cajasiete Canarias, un conjunt físicament molt superior i amb major potencial competitiu. Tot i l’esforç dels jugadors pollencins, el partit es va decantar per als canaris amb un resultat de 77 a 42. El sistema de competició, amb els pollencins enquadrats en un grup on només es classificava el primer, jugà en aquesta ocasió en contra dels seus interessos.

La participació del CB Colonya Pollença ha estat valorada molt positivament pel club, tant pels resultats com per l’experiència que ha representat per a jugadors i cos tècnic. El club ha volgut expressar el seu agraïment a les famílies, el cos tècnic (Marta Cerdà, Arnau Adrover, Pau Cabrer i Maties Cerdà) i a les entitats col·laboradores i patrocinadors que han donat suport durant tota la temporada.

Amb aquesta participació, el club tanca una temporada plena de bons resultats i experiències destacades a escala autonòmica i estatal.

Publicacions relacionades

Deixa un comentari

Back to top button
Enable Notifications OK No thanks