BON DIA

Bon dia, Pollença

Avui és dijous, 5 de juny, dia de sant Bonifaci.

Segons l’AEMET, hi haurà predomini de cel poc ennuvolat amb boires i algun banc de boira matinal i al capvespre, al nord de l’illa, algun núvol d’evolució que podria deixar algun ruixat aïllat i ocasional Temperatures nocturnes en lleuger descens i diürnes amb pocs canvis o en lleuger ascens. Vent fluix amb predomini de la component sud i brises costaneres.

El 5 de juny se celebra el Dia Mundial del Medi Ambient, amb la finalitat de sensibilitzar la població mundial sobre la importància de tenir cura dels nostres ecosistemes i fomentar el respecte al medi ambient.

L’apunt científic

Un 5 de juny de 1891, neix la metgessa i bacteriòloga Hélène Sparrow. Va ser pionera en el tractament
de la salut pública a nivell global i va treballar en el desenvolupament de la primera vacuna contra el tifus.

Troba la paraula del dia!

Endevina la paraula de 5 lletres. Les lletres correctes es mostraran en verd, les lletres que estan en la paraula però en la posició incorrecta es mostraran en groc, i les que no hi són es mostraran en gris.

La paraula d’ahir era: ànsia

Foto: Cati Palou.
Foto: Francoise Arbona.
Foto: Joana Palomés.
Foto: Llorenç Fluxà.
Foto: Pep Frontera.
Foto: Pere Llobera.
Santuari budista. Foto: JMO
Sempre es pot tornar a començar de zero… Foto: Maria Bota.
Foto: Diana Morosín.

Envia’ns la teva primera foto del dia i la compartirem amb els lectors de PUNT iNFORMATIU. Pots fer-ho, a través del WhatsApp 652 04 07 91.

Ahir parlàrem de:

Publicacions relacionades

Deixa un comentari

Back to top button
Enable Notifications OK No thanks