CULTURA I EDUCACIÓ

Avui horabaixa, Francesca “Paiaia” duu aGLOSArada al Moll

Avui, divendres 21 de març, a les 19 hores, al Saló Cultural del Port de Pollença, Francesca Palou “Paiaia” presenta l’espectacle aGLOSArada, un monòleg que s’havia pogut veure a Pollença i a Sant Vicenç, entre altres indrets de Mallorca, però encara no al Moll.

Amb l’estil propi de Francesca Palou “Paiaia”, una artista de registres amplis que tant canta com balla, com recita o interpreta, parla de coses de dones a aGLOSArada i a l’hora que diverteix, fa pensar.

aGLOSArada forma part d’una trilogia que va començar amb diVERSions i va continuar amb deGUSTacció. Tots tres espectacles sorgeixen a partir d’un treball de recerca de gloses antigues fet per la mateixa Palou. Així que, després de parlar sobre el món de la parella i sobre menjar i beure, Francesca Palou “Paiaia” es va endinsar en el món de la dona.

Aquest espectacle forma part del programa d’actes del mes de la dona. La recaptació de les entrades es donarà al Casal de Dones. Les entrades es poden comprar a través de www.ticketib.com.

Publicacions relacionades

Deixa un comentari

Back to top button
Enable Notifications OK No thanks