Arriba la 1a Diada d’Arrels Marines: una jornada de mar, tallers i sopar a la fresca

L’associació Arrels Marines ja ho té tot a punt per a la seva primera gran diada: la jornada «Arrela’t». Una cita pensada per connectar amb el medi marí, aprendre a cuidar-lo i, sobretot, gaudir-ne en comunitat.
L’esdeveniment tendrà lloc el pròxim divendres 10 de juliol a la Cala de Sant Vicenç, a partir de les 17:00 h.
Un programa ple d’activitats gratuïtes
Tal com es detalla al cartell oficial, l’horabaixa estarà farcit de propostes obertes i gratuïtes per a tothom. Entre les activitats destacades hi trobarem:
- Fotografia submarina i itineraris d’esnòrquel per descobrir el fons marí.
- Taller de biodiversitat per a infants i taller de pintura per als més creatius.
- Sortides en barca per gaudir de l’entorn des d’una altra perspectiva.
Sopar a la fresca a la vorera de la mar
La jornada acabarà amb un sopar a la fresca davant el mar que començarà al voltant de les 20:30 h. Els socis d’Arrels Marines tenen el tiquet competament gratuït, mentre que els no socis hauran d’abonar 10 euros.
Els tiquets es poden comprar a Can Moixet (Pollença), Arrels Marines i Tramuntana Diving (Port de Pollença), i al Bar Poli (Cala de Sant Vicenç).



