ACTUALITAT

Bon dia, Pollença

Avui és 5 de març, Dimecres de Cendra.

Segons l’AEMET, hi haurà cel ennuvolat amb alguna precipitació feble ocasional acompanyada de fang, més probables durant les hores centrals del dia. Pols en suspensió. Temperatures amb pocs canvis. Vent moderat de l’est amb intervals de fort i ràfegues que poden assolir de 60 a 70 km/h al vessant nord de la serra de Tramuntana.

ff

El 5 de març se celebra el Dia Mundial de l’Eficiència Energètica, amb la finalitat de reflexionar i crear consciència de la importància de l’ús racional de l’energia per al propi bé de la raça humana, ja que, si continua el malbaratament, això comportaria conseqüències irreparables per al planeta sencer.

L’apunt científic

Un 5 de març de 1885, neix la patòloga Louise Pearce. Va participar en el desenvolupament d’un medicament per tractar la malaltia de la son (tripanosomiasis africana). Va ser el tractament de referència fins als anys 60.

Troba la paraula del dia!

Endevina la paraula de 5 lletres. Les lletres correctes es mostraran en verd, les lletres que estan en la paraula però en la posició incorrecta es mostraran en groc, i les que no hi són es mostraran en gris.

La paraula d’ahir era: remor

Foto: Andreu Salom.
Foto: Antònia.
Avui tan sols som un instant I demà serem un record… Foto: Maria Bota.
Foto: Cati Palou.
Foto: Helena Bellini.
La darrera nit. Foto: Toni Campomar.
Foto: Nicole Mahy.
Foto: Xavier Espinar.

Envia’ns la teva primera foto del dia i la compartirem amb els lectors de PUNT iNFORMATIU. Pots fer-ho, a través del WhatsApp 652 04 07 91.

Ahir parlàrem de:

Publicacions relacionades

Deixa un comentari

Back to top button
Enable Notifications OK No thanks