ENTREVISTESMembre
Pere Salas i Martí Sàez revisiten l’obra que va marcar el renaixement del teatre pollencíp+

Fa exactament trenta anys, el Claustre de Sant Domingo va acollir l'estrena de Després de la desgràcia, una obra que havia nascut de la col·laboració entre l'historiador i dramaturg Pere Salas i el músic Martí Sàez.
Aquest 2026, Pollença tornarà ser públic d'aquella obra de teatre musical. . .



