Bon dia, Pollença

Avui és dimarts, 10 de març, dia de sant Macari de Jerusalem.
Segons l’AEMET, hi haurà cel ennuvolat amb ruixats més probables a l’oest de l’illa. Temperatures amb pocs canvis. Vent en general fluix del sud girant a component est al matí.
El 10 de març se celebra el Dia Internacional de les Jutges, per retre un merescut homenatge a aquelles dones que exerceixen el càrrec de jutges en els sistemes judicials de tot el món.
Amb això es pretén reafirmar la igualtat de gènere i l’apoderament de les dones a les funcions judicials.
L’apunt científic
Un 10 de març de 1912, neix la geògrafa, arqueòloga i historiadora Josefina Oliva Teixell. Va escriure diversos llibres d’història i geografia i també va traduir al castellà obres de l’antropòloga Laurette Sejourné.
Troba la paraula del dia!
Endevina la paraula de 5 lletres. Les lletres correctes es mostraran en verd, les lletres que estan en la paraula però en la posició incorrecta es mostraran en groc, i les que no hi són es mostraran en gris.
La paraula d’ahir era: pausa






Envia’ns la teva primera foto del dia i la compartirem amb els lectors de PUNT iNFORMATIU. Pots fer-ho, a través del WhatsApp 652 04 07 91.



