Bon dia, Pollença

Avui és dimarts, 4 de novembre, dia de sant Carles.
Segons l’AEMET, hi haurà intervals ennuvolats amb probabilitat d’alguna precipitació ocasional i aïllada. Temperatures amb pocs canvis. Vent fluix del sud. component oest.
El 4 de novembre se celebra el Dia de l’Organització de les Nacions Unides per a l’Educació, la Ciència i la Cultura (en anglès: United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization: UNESCO). És un organisme especialitzat de les Nacions Unides, la creació del qual va marcar el compromís de millorar la qualitat de vida de les persones i promoure la pau, mitjançant la cooperació internacional en l’àmbit educatiu, cultural, comunicacional i de la ciència.
L’apunt científic
Un 4 de novembre de 1933, neix l’enginyer elèctric i premi Nobel Charles Kuen Kao. Va ser pioner en el
desenvolupament i ús de la fibra òptica en telecomunicacions
Troba la paraula del dia!
Endevina la paraula de 5 lletres. Les lletres correctes es mostraran en verd, les lletres que estan en la paraula però en la posició incorrecta es mostraran en groc, i les que no hi són es mostraran en gris.
La paraula d’ahir era: ungla








Envia’ns la teva primera foto del dia i la compartirem amb els lectors de PUNT iNFORMATIU. Pots fer-ho, a través del WhatsApp 652 04 07 91.



