BON DIA

Bon dia, Pollença

Avui és diumenge 20 d’abril, dia de sant Sulpici.

Segons l’AEMET,

El tercer diumenge d’abril se celebra el Dia dels Padrins i les Padrines Joves per reivindicar el paper que compleix aquesta figura a les vides dels infants de tot el món. Els padrins i les padrines joves, amb el seu amor i exemple, contribueixen a enfortir les bases educatives, familiars, socials i religioses de les generacions del futur.

L’apunt científic

Un 20 d’abril 1973, neix la física Montserrat Calleja. Especialista en bionanomecánica, ha investigat les propietats mecàniques de les cèl·lules i la seva relació amb el càncer i desenvolupat biosensors nanomecànics.

Troba la paraula del dia!

Endevina la paraula de 5 lletres. Les lletres correctes es mostraran en verd, les lletres que estan en la paraula però en la posició incorrecta es mostraran en groc, i les que no hi són es mostraran en gris.

La paraula d’ahir era: comte

Foto: Andreu Salom.
Abeurador. Foto: JMO
Foto: Antònia Ferrer Vara.
Foto: Carmen.
Foto: Cati Palou.
Foto: Xesca Figuerola.
Foto: Joan Rotger.
Foto: Joana Palomés.

Envia’ns la teva primera foto del dia i la compartirem amb els lectors de PUNT iNFORMATIU. Pots fer-ho, a través del WhatsApp 652 04 07 91.

Ahir parlàrem de:

Publicacions relacionades

Deixa un comentari

Mira també
Close
Back to top button