BON DIA

Bon dia, Pollença

Avui és dissabte, 1 de febrer, dia de santa Brígida d’Escòcia.

Segons l’AEMET, hi haurà cel ennuvolat amb pluges i ruixats que, a partir de migdia, poden anar acompanyats de tempesta i calabruix petit. Cota de neu al voltant de 1100 metres. Temperatures en descens. Vent entre fluix i moderat del nord i nord-est.

L’1 de febrer se celebra el Dia Mundial del Llebrer, una data impulsada per associacions d’amics dels llebrers, que tracten de conscienciar el públic en general dels maltractaments a què són sotmesos aquests animals, i intenten donar-los una segona oportunitat, rescatant-los i oferint-los en adopció com a animals de companyia.

L’apunt científic

Un 1 de febrer de 1851, neix el bacteriòleg Jaume Ferran. Va desenvolupar una vacuna pionera per fer front al còlera. El seu ús va ser molt polèmic i van haver de passar 20 anys perquè Ferran fos reconegut mundialment per aquest fet.

Troba la paraula del dia!

Endevina la paraula de 5 lletres. Les lletres correctes es mostraran en verd, les lletres que estan en la paraula però en la posició incorrecta es mostraran en groc, i les que no hi són es mostraran en gris.

La paraula d’ahir era: aigua

Foto: Biel Bauçà.
Foto: Andreu Salom.
Illetes. Foto: Pere Llobera.
Foto: Xesca Figuerola.


Envia’ns la teva primera foto del dia i la compartirem amb els lectors de PUNT iNFORMATIU. Pots fer-ho, a través del WhatsApp 652 04 07 91.

Ahir parlàrem de:

Publicacions relacionades

Deixa un comentari

Back to top button
Enable Notifications OK No thanks