Al Punt informatiu d’aquesta quinzena…

Al Punt informatiu d’aquesta quinzena, es destaca que Pollença supera els 17.500 habitants i registra el màxim històric. A més a més, també s’avança que el “Col·lectiu 2 d’agost” està a punt per començar a caminar, que la DGT constata un descens de vehicles i augment de sancions a Formentor durant la campanya 2025, que Coalició per Mallorca suma forces en una aliança oberta, que la coberta de la piscina va donar un ensurt i que Terrae al Port de Pollença és l’únic restaurant de Mallorca que suma una nova distinció Michelin.
A més de les planes interiors destinades a la informació local entre la qual s’hi inclou una àmplia galeria d’imatges de la Cursa Memorial Miquel Amengual amb tots els pollencins que varen fer podi.
Pel que fa als col·laboradors, l’historiador Miquel Amengual tanca el reportatge dedicat a “Josep Maria Llompart i els escriptors pollencins”; l’investigador Juan M. Torres Velasco enceta una sèrie d’articles dedicats a “Carrers de Pollença dedicats a militars i descobridors” i l’historiador Mateu Cerdà Martin recorda que “Han passat 20 anys de la mort de Miquel Bota Totxo” i continua amb el quart lliurament sobre “Les criptes jesuítiques de les esglésies de Monti-Sion de Palma i Pollença”.
Per la seva banda, Andreu Salom recull nous “Diàlegs de cinema”, Miquel Àngel March s’endinsa en la primera quinzena de desembre de 1980, a Pollença fa 45 anys i Tomàs Vibot continua amb “El monestir concepcionista de Sineu, Antic palau dels Reis de Mallorca”.
Finalment, a la contraportada, Joan Martorell estira el fil de “L’ermità i l’arbre nu: una postal del Puig de 1966”.



