ACTUALITAT

Un, dos, tres… sus

Pollença dona avui, diumenge 26 de juliol, el sus oficial a les festes de la Patrona amb una jornada marcada per la pólvora, la música i el pregó que obrirà formalment els actes festius.

La programació començarà a les 14 h, amb les tradicionals canonades i l’esclafit de coets, a la plaça de Monti-sion, que anunciaran l’inici de les celebracions.

Ja capvespre, a les 19.30 h, serà el torn de la cercavila de la Banda de Cornetes i Tambors, que recorrerà els carrers del municipi.

El programa continuarà a les 22 h, al Claustre de Sant Domingo, amb el pregó de les festes, que enguany anirà a càrrec de Teresa Cànaves Llompart, sota el títol «Sí, va de llengua». L’acte es clourà amb un concert de la Banda de Música.

Amb aquests actes, Pollença inicia oficialment les festes de la Patrona, que durant els pròxims dies ompliran el municipi d’activitats i celebracions.

Publicacions relacionades

Back to top button
Enable Notifications OK No thanks