ACTUALITAT

Poesia i teatre compromès: l’agenda d’avui a Pollença i al Port

Avui a Pollença tindrà lloc una jornada dominical marcada per la paraula i la reflexió social. Després d’un dissabte intens d’activitats, el municipi clou el cap de setmana amb dues cites de gran pes: un recital poètic d’alt nivell a Can Llobera i la representació de l’esperada obra “Segarem ortigues amb els tacons” al Port de Pollença.


Matí de versos a Can Llobera pel Dia de la Poesia

A partir de les 12.00 h, la Biblioteca de Can Llobera es convertirà en l’epicentre de la lírica per commemorar el Dia Mundial de la Poesia. L’àrea de Biblioteques de l’Ajuntament, en una col·laboració especial amb dues editorials de referència, Lleonard Muntaner i El Gall Editor, ha organitzat un recital que marida veus consolidades i noves promeses de la nostra terra.

Un cartell de luxe amb entrada lliure:

  • Per part de Lleonard Muntaner: Escoltarem la paraula d’Aina Riera Serra, Mireia Companys i Xavier Zambrano.
  • Per part d’El Gall Editor: Pujaran a l’escenari M. Magdalena Gelabert, Miquel Àngel Lladó i Jaume Mesquida.

Aquesta trobada no només celebra una data literària internacional, sinó que referma la bona salut de l’edició poètica a Mallorca i ofereix un espai de diàleg directe entre autors i lectors.


L’art com a crit social: “Segarem ortigues amb els tacons”

L’horabaixa d’avui estarà marcat per la recuperació d’una de les obres que més expectació ha generat darrerament. Després que el temporal marítim impedís el desplaçament de la companyia valenciana el passat mes de febrer, finalment avui a les 18.00 h el Saló Cultural del Port de Pollença acollirà la representació de “Segarem ortigues amb els tacons”.

L’obra, impulsada per la delegada d’Igualtat, Joana Xamena, és una proposta valenta que fuig de l’artifici per posar el focus sobre la crua realitat de les dones en el context de la prostitució, un altaveu necessari contra les violències masclistes i una posada en escena punyent dissenyada per sacsejar consciències.

Publicacions relacionades

Deixa un comentari

Back to top button
Enable Notifications OK No thanks