TEIXIT ASSOCIATIU

L’AVVP celebra el tradicional Sopar de Nadal a Son Sant Martí

L’Associació de Veïns i Veïnes de Pollença (AVVP) prepara el tradicional Sopar de Nadal que, enguany, tendrà lloc el pròxim dissabte 20 de desembre al restaurant Son Sant Martí.

El sopar inclou un menú festiu per un preu de 50 euros per persona. Aquest preu cobreix no només el banquet, sinó també el transport i l’entreteniment posterior.

Detalls del Menú

El sopar començarà amb una picada individual, continuarà amb un arròs de peix i marisc de primer i porcella rostida o pollastre, com a segon plat a triar. El menú es completarà amb postres, cafè, i begudes: aigua, vi, i una copa de cava per brindar. La nit es tancarà amb un combinat i música.

Transport i inscripcions

Per garantir la comoditat dels assistents, l’AVVP ha organitzat un servei de bus. La sortida està programada a les 19’45 hores, de dia 20 de desembre, des de la plaça del Monument.

Per apuntar-se al sopar, els socis i veïns interessats poden formalitzar la seva inscripció a la caseta del parc infantil de Cecili Metel que obri els dimecres de 18’30 a 20 hores

Publicacions relacionades

Deixa un comentari

Back to top button
Enable Notifications OK No thanks