TEIXIT ASSOCIATIU

T’agradaria millorar les habilitats comunicatives?

Si la resposta és sí, has de saber que la terapeuta Ruth Suárez impartirà un taller de tres sessions a Can Bum que, amb el títol “Xerres o et comuniques?” té per objectiu milorar les habilitats comunicatives dels assistents.

En un món hipercomunicat, sovint és difícil connectar amb les persones més properes: família, companys de feina, amistats… Amb aquest objectiu, Suárez ha organitzat aquest taller durant el qual, a partir de tres sessions espaiades en el temps (abril, maig i juny), es treballarà la comunicació verbal i no verbal, l’escolta activa, l’assertivitat… amb un enfocament teòric i pràctic.

La primera sessió serà el divendres 25 d’abril i duu per títol “Més enllà de la paraula”, la segona sessió serà el divendres 16 de maig i la xerrada duu per títol “Escoltar per connectar”, la tercera i darrera sessió serà el divendres 6 de juny i es titula “Comunicar per créixer”. Totes tres sessions seran entre les 18 i les 19’30 hores.

Tot i que se seguirà un fil conductor durant les tres jornades. Si no es pot assistir a alguna, es treballaran temes aïllats a cada una de les sessions.

Les persones que estiguin interessades en assistir-hi han de saber que les places són limitades motiu pel qual han de formalitzar la inscripció enviant un missatge a canbumespaisocial@gmail.com

El taller és gratuït per als socis de Can Bum i, per als que no ho són, les tres sessions valen 10 euros.

Publicacions relacionades

Deixa un comentari

Back to top button
Enable Notifications OK No thanks