El PP de Pollença proposa la creació d’aparcaments dissuasius
Al proper Ple de l’ajuntament de Pollença, el Partit Popular (PP) presentarà una moció per habilitar aparcaments dissuasius temporals, aprofitant el nou Decret Llei de Simplificació Administrativa. “Pollença necessita solucions ràpides per als problemes d’aparcament, especialment en temporada alta”, va assenyalar el portaveu popular, David Alonso.
La proposta planteja estudiar ubicacions adequades, prioritzant terrenys municipals o acords amb propietaris privats. Entre les opcions hi ha Can Bach, el camp de futbol del Port de Pollença i la rotonda de Cala Bóquer. “Amb la desaparició de places a Can Conill i el solar al costat del CEIP Joan Mas, és urgent trobar alternatives”, va afegir Alonso.
A més, es preveu una senyalització adequada, connexió amb transports sostenibles i una avaluació del seu impacte. “Volem millorar la qualitat de vida dels veïns i facilitar la mobilitat de residents i visitants”, va concloure Alonso.



