BON DIA

Bon dia, Pollença

Avui és dissabte, 22 de novembre, dia de santa Cecília.

Segons l’AEMET, hi haurà intervals ennuvolats, amb probabilitat d’alguns ruixats ocasionals que podrien anar acompanyats de calabruix petit, disminuint al capvespre a poc ennuvolat. Cota de neu 600 m pujant. Temperatures amb pocs canvis. Gelades febles locals a cotes altes de la serra de Tramuntana i, a la nit, a la resta de Mallorca. Vent del nord i nord-oest de moderat a fort, amb ràfegues de 70 a 80 km/h, disminuint a la nit a fluix de component oest.

El 22 de novembre se celebra el Dia Internacional de la Música, com a data dedicada a tots els músics i amants de la música. Aquesta data també es coneix com a Dia Internacional del Músic i a molts països se celebra l’1 d’octubre. Serveixin les dues dates per retre homenatge a l’art de la música.

L’apunt científic

Un 22 de novembre de 1929, mor el bacteriòleg Jaime Ferrán. Va desenvolupar una vacuna pionera enfront del còlera. El seu ús va ser molt polèmic i van haver de passar 20 anys perquè Ferrán fóra
reconegut mundialment per això.

Troba la paraula del dia!

Endevina la paraula de 5 lletres. Les lletres correctes es mostraran en verd, les lletres que estan en la paraula però en la posició incorrecta es mostraran en groc, i les que no hi són es mostraran en gris.

La paraula d’ahir era: clima

Foto: Nicole Mahy.
Foto: Tolo Vallori.
Foto: Cati Palou.
Foto: Joan Rotger.
Foto: Joana Palomés.
Bon profit! Sopes mariandes. Foto: JMO

Envia’ns la teva primera foto del dia i la compartirem amb els lectors de PUNT iNFORMATIU. Pots fer-ho, a través del WhatsApp 652 04 07 91.

Ahir parlàrem de:

Publicacions relacionades

Deixa un comentari

Back to top button
Enable Notifications OK No thanks