CULTURA I EDUCACIÓ

“Castigat sense mòbil 30 anys…”, una xerrada ben interessant per a les famílies

Aquest dimecres, 9 d’abril, a les 19 hores, al Saló Cultural del Port de Pollença, els pares i mares d’alumnes de primària i secundària del municipi tenen l’oportunitat d’assistir a una xerrada d’Helena Romero que duu per títol “Castigat sense mòbil 30 anys i altres frases que no funcionen 2.0”.

Aquesta és xerrada adreçada a totes les famílies que vulguin aprendre sobre normes, limitis i conseqüències a l’àmbit familiar. Per això, a més de molts exemples concrets, Romero apuntarà recursos per ampliar la informació i recursos propis de Projecte Home per si algú vol contactar-hi.

La intenció de la xerrada és conèixer com es posen les normes a casa, però també com es posa una conseqüencia. Tot plegat per entendre el concepte de límit amb exemples de normes, límits i conseqüències.

Publicacions relacionades

Deixa un comentari

Back to top button
Enable Notifications OK No thanks