El Mallorca Nord Judo arrasa al Campionat de Mallorca amb set ors i 19 participantsP+
El club pollencí suma set ors, nou plates i tres bronzes al Campionat de Mallorca Escolar, competició on ha estat el club amb més representació
Gran jornada per al Mallorca Nord Judo aquest diumenge al Palau d’Esports de Calvià Melani Costa, on es va disputar el Campionat de Mallorca Escolar de la temporada 2025/26, classificatori per al Campionat de Balears.
El club va ser el que va aportar més participació, amb 19 competidors de les categories sub 15 i sub 18, i va tornar cap a casa amb un balanç excel·lent: set medalles d’or, nou de plata i tres de bronze.
Set títols de campió de Mallorca
Els judokes que es proclamaren campions de Mallorca i es penjaren la medalla d’or foren Alejandra Roca, Júlia Moragues, Júlia Trujillo, Ariadna Oliver, Sarah Tudorache, Marc Castarnado i Adrià Castarnado.
A més, també pujaren al segon esglaó del podi i aconseguiren la medalla de plata Marta Cifre, María Martinez, Andrea Vidal, Núria Cerdà, Marina Rueda, Tomeu Vilanova, Jaume Seguí, Jordi Cifre i Aiden Savickas.
Pel que fa a les medalles de bronze, els tercers classificats foren Noel Galindo, Cristian Rodríguez i Joan Cifre, completant així una actuació molt destacada del conjunt pollencí.
Classificats per al Campionat de Balears
Tots els primers i segons classificats han obtingut la classificació per al Campionat de Balears, que se celebrarà el pròxim 14 de març a Formentera. El Mallorca Nord Judo hi arribarà amb una àmplia representació i amb opcions de continuar sumant bons resultats en l’àmbit autonòmic.
La pròxima cita per al club serà el 3r Control Promeses 2025/26, previst per al dissabte 21 de febrer, on els judokes més joves tendran una nova oportunitat per continuar creixent esportivament.



