ACTUALITAT

El pediatra Jorge Muñoz parlarà sobre límits i criança sense estrés

El reconegut pediatra Jorge Muñoz oferirà una xerrada sobre “Límites con cariño: navegando la crianza sin estrés” al Port de Pollença.

Organitzada per l’Associació de Pares d’Alumnes del Centre d’Educació Infantil i Primària Bocchoris del Port de Pollença en col·laboració amb l’àrea d’Educació de l’ajuntament de Pollença, la xerrada és oberta a tothom que estigui interessat en el tema.

La xerrada serà el proper dilluns 1 de desembre, a les 17 hores, a la Sala d’Actes del Port de Pollença.

El Doctor Jorge Muñoz és un pediatre de reconegut prestigi que compta amb una gran tasca social a països com el Txad, Senegal, República Dominicana i Paraguai. A més de ser un dels professionals més estimats a les xarxes socials, on compta amb una gran comunitat de famílies, adolescents i professionals que el segueixen al seu compte @jorgemunozpediatra.

Publicacions relacionades

Deixa un comentari

Back to top button
Enable Notifications OK No thanks