BON DIA

Bon dia, Pollença

Avui és dilluns, 17 de novembre, dia de santa Isabel d’Hongria.

Segons l’AEMET, hi haurà intervals ennuvolats amb ruixats ocasionals que a partir del migdia poden ser localment forts i anar acompanyats de tempesta. Temperatures amb pocs canvis o en lleuger descens fins al migdia i en descens a partir del capvesprer, aconseguint les mínimes al final. Vent de fluix a moderat de component oest girant al capvespre a component nord.

El 17 de novembre es commemora el Dia Internacional de la Lluita Contra el Càncer de Pulmó, una malaltia que pot arribar a ser mortal, afectant tant homes com dones a tot el món.

D’aquí ve la importància de la seva prevenció evitant els possibles factors de risc com ara el tabac, l’alcohol i altres substàncies nocives per a la salut.

L’apunt científic

Un 17 de novembre de 2023, un equip liderat pel Centre d’Investigació Biomèdica de La Rioja (CIBIR) revela una diversitat biològica inesperada en un dels ecosistemes més àrids d’Europa: el camp de Tabernas.

Troba la paraula del dia!

Endevina la paraula de 5 lletres. Les lletres correctes es mostraran en verd, les lletres que estan en la paraula però en la posició incorrecta es mostraran en groc, i les que no hi són es mostraran en gris.

La paraula d’ahir era: única

Foto: Andreu Salom.
Can Marimon, antiga residència de n’Aligi Sassu. Foto: Pere J. Ferrer.
“Cumulonimbus” ahir a les 14 hores. Foto: Albert Ruiz.
Gustau? Foto: JMO.
Foto: Joan Ramon Bosch Cerdà.
Foto: Joan Rotger.
Foto: Joana M. Rubert March.
Foto: Joana Palomés.
Foto: Norma Mario.
Restes del claustre barroc del Convent de Jesús de ciutat. Foto: Francisca Frontera Llompart
Foto: Tolo Vallori.
Foto: Tonina Reig.

Envia’ns la teva primera foto del dia i la compartirem amb els lectors de PUNT iNFORMATIU. Pots fer-ho, a través del WhatsApp 652 04 07 91.

Ahir parlàrem de:

Publicacions relacionades

Deixa un comentari

Back to top button
Enable Notifications OK No thanks