Conferència sobre “Lirisme i fantasia culta en Costa i Llobera” a càrrec de Maria Antònia Perelló

El proper dimarts, 21 d’octubre, a les 18 hores, a la Sala d’actes de l’edifici de sa Riera (carrer de Miquel dels Sants Oliver, 2 de Palma), la professora i poeta, Maria Antònia Perelló, oferirà la conferència sobre “Lirisme i fantasia culta en Costa i Llobera”.
Aquesta activitat és organitzada pel Fòrum Europeu d’Administradors de l’Educació de les Illes Balears (FEAEIB) en el marc dels actes amb motiu del 150 aniversari del poema “El pi de Formentor” i el 125è aniversari del poema èpic “La deixa del geni grec”.
Maria Antònia Perelló Femenia és llicenciada en Filologia Catalana i doctora en Llengua i Literatura Catalanes. Bona coneixedora de l’Escola Mallorquina, ha tengut cura de la Poesia Completa de Joan Alcover i de diferents antologies poètiques de Miquel Costa i Llobera i de Joan Alcover, entre altres.
