Bon dia, Pollença

Avui és dijous, 25 de setembre, dia de sant Dalmau.
Segons l’AEMET, hi haurà intervals ennuvolats amb probabilitat d’algun ruixat ocasional, principalment al nord-est de l’illa. Temperatures amb pocs canvis o diürnes en ascens. Vent entre fluix i moderat de l’est i el nord-est, temporalment del nord-oest al capvespre.
El 25 de setembre se celebra el Dia Mundial del Farmacèutic, establert per la Federació Internacional Farmacèutica o FIP, per les sigles en anglès.
Això va passar durant un Consell celebrat el setembre de 2009 a Istanbul (Turquia). La data 25 de setembre va ser escollida per commemorar el dia en què va ser creada aquesta organització.
L’apunt científic
Un 25 de setembre de 1773, neix l’entomòleg Agostino Bassi. És conegut pel seu estudi de la muscardina, una malaltia que afecta els cucs de seda, sent precursor de la teoria germinal de les malalties infeccioses.
Troba la paraula del dia!
Endevina la paraula de 5 lletres. Les lletres correctes es mostraran en verd, les lletres que estan en la paraula però en la posició incorrecta es mostraran en groc, i les que no hi són es mostraran en gris.
La paraula d’ahir era: busca







Envia’ns la teva primera foto del dia i la compartirem amb els lectors de PUNT iNFORMATIU. Pots fer-ho, a través del WhatsApp 652 04 07 91.



