BON DIA

Bon dia, Pollença

Avui és dissabte, 30 d’agost, dia del martiri de Sant Fiacre.

Segons l’AEMET, predominarà el cel poc ennuvolat amb núvols d’evolució diürna que poden ocasionar algun ruixat aïllat. Temperatures nocturnes amb pocs canvis i diürnes en lleuger ascens. Vent fluix variable tendint al capvespre a sud i brises costaneres.

El 30 d’agost se celebra el Dia Internacional del Tauró Ballena, una data que es va crear amb la intenció de conscienciar sobre el perill de portar la pesca il·legal, la contaminació dels mars, el tràfic d’embarcacions i el turisme no sostenible, a la vida d’aquests enormes titans de l’oceà que estan a punt de desaparèixer per sempre del nostre planeta.

L’apunt científic

Un 30 d’agost de 2013, la revista Science publica el descobriment del Gran Canó de Groenlàndia per investigadors de les Universitats de Bristol, Calgary i Urbino.

Troba la paraula del dia!

Endevina la paraula de 5 lletres. Les lletres correctes es mostraran en verd, les lletres que estan en la paraula però en la posició incorrecta es mostraran en groc, i les que no hi són es mostraran en gris.

La paraula d’ahir era: MENYS

Foto: Andreu Salom.
De vegades el que necessitem és un petit descans per tornar a començar… Foto: Maria Bota Alemany.
Foto: Catalina Oliver.
Foto: Joan Rotger.
Foto: Joana Palomés.

Envia’ns la teva primera foto del dia i la compartirem amb els lectors de PUNT iNFORMATIU. Pots fer-ho, a través del WhatsApp 652 04 07 91.

Ahir parlàrem de:

Publicacions relacionades

Deixa un comentari

Mira també
Close
Back to top button