INICIAT EN EL RUNNING I NO TIRIS LA TOVALLOLA

207

Masqmoda.es – AMIC

Córrer està de moda, i és que cada vegada hi ha més grups de corredors que es reuneixen per practicar aquest esport en companyia. I ara que algunes persones ja comencen l’operació biquini, el número de corredors augmenta per a perdre aquests quilos de més que s’han guanyat en els últims mesos.

Fer fúting no té horaris, és econòmic, dona sensació de llibertat i els resultats són ràpids, ja que la millora de la salut física és evident al cap de poques setmanes de practicar aquest esport a l’aire lliure.

Però hi ha persones que comencen a córrer amb moltes ganes i després abandonen.

PUBLICITAT

Els experts asseguren que el principal motiu de l’abandó del running és que als corredors principiants els falta paciència, perquè volen obtenir resultats massa ràpid i en veure que les seves expectatives no es compleixen, el deixen.

Els especialistes en running recomanen començar amb un minut de carrera i posteriorment dos caminant, i cada dia anar augmentant, tant com el nostre cos ens ho permeti.

Es recomana que abans de córrer es realitzi un bon estirament. Fins i tot es recomana fer estiraments quan no es correrà, tan sols cinc minuts després d’aixecar-se, d’aquesta manera s’alleuja tensions musculars.

També es recomana no fer sempre la mateixa ruta. I és que hi ha milers de quilòmetres per a recórrer. I si tens qualsevol dolor has de parar per no sofrir una lesió més greu.

PUBLICITAT