Pere Llobera “Morou”
Fa pocs dies, després d’una llarga malaltia, ens ha deixat en Bernat Seguí “Balater”. Només tenia 56 anys, massa prest per anar-se’n d’aquest món. Feia molts d’anys que el coneixia, ja que va ser un dels xics que varen anar a les primeres colònies d’estiu de Cala Murta, quan només tenia 9 anys. Després, com ha soci infantil i juvenil, també participava de les excursions i acampades de la Secció de Muntanya. Ja de més gran va fer molts d’anys de monitor als campaments d’estiu. Era una persona que sempre estava disposada a ajudar i participar. Durant anys va ser vocal de la Junta Directiva i també, durant 4 anys, va ser el president de la Secció de muntanya del Club Pollença,
La seva vida profesional va estar relacionada amb el món de la nàutica, (manteniment i reparació d’embarcacions). Gran aficionat a la mar. Amb el seu amic Toni, tenien un llaüt de fusta de nom “Esperança” i feren moltes singladures i bones pescades.
Pel febrer de 2020 va sortir a les notícies de la premsa local, perquè va fer donació al Museu de Pollença d’una obra den Guillem Bestard.
Descansa en pau Bernat.
GLOSA PER EN BERNAT SEGUÍ “BALATER” Tots te deiem Balater el teu nom era Bernat massa prest te n’ has anat te quedava molt per fer. Recordaré Cala Murta on feiem els campaments hi passarem bons moments per tu la vida ha estat curta. Mirant les fotografies que ferem del campament a moltes hi ets present hi ajudaves quan podies. La teva barca Esperança amb tu no navegarà quan jo la veuré passar çme pegarà l’anyorança.
