Aquesta setmana passada, dilluns i dimarts 3 i 4 de juliol, el Club de les dones llibre va posar en escena l’espectacle Pervertiment i altres textos per a res a partir de textos de José Sanchis Sinisterra. El director del taller i de l’espectacle, el dramaturg Josep Pere Peyró, va explicar que aquell espectacle tenia una segona part o part complementària amb les Cançons per a Afama que ompliran la vetlada d’avui, dissabte, 8 de juliol, a les 22 hores, al Club Pollença. De fet, els dos projectes sorgiren arran del taller de teatre del Club Pollença.
Entorn a aquesta vetlada solidària amb l’Assocació de Familiars i Amics de Malalts d’Alzheimer (AFAMA), actuaran músics com ara Josep Pere Peyró, Agustí Aguiló, Pep Aspas, Juanan Torandell, Martí Sàez, Jeroni Alenyar, Omar Lanutti, Catalina Solivellas, Jaume Mas, Guillem Seguí, Julie i Pep Toni, Pep Tosar, Jaume Cerdà i Miquel Gayà.
Les entrades, que valen 10 euros, es poden comprar a AFAMA, al Club Pollença, a L’Ull Viu i a l’Associació de Veïns del Port de Pollença, així com també a través de ticket.ib.
La recaptació del concert es destinarà íntegrament a AFAMA, una entitat dedicada a atendre i cuidar persones amb alzheimer i altres malalties mentals, però també a ternir cura dels seus familiars i acompanyants.

Qui no pugui anar al concert i qui hi hagi anat també, tendrà la possibilitat de descarregar-se l’enregistrament que es farà del concert i gaudir-ne per una aportació d’un mínim de 5 euros, doblers que també es destinaran a AFAMA.
