EL TRANSPORT A POLLENÇA, MOLTA PROPAGANDA I NUL SERVEI PÚBLIC

897

Un pollencí usuari del transport públic ha vengut a posta a l’oficina de PUNT iNFORMATIU per explicar la seva darrera “experiència” amb el servei de Transport de les illes Balears (TIB) i té bé clar és un desastre, perquè de servei té poca cosa.

Origen

Aquest dimecres 4 de maig, a les 9’30 hores, ell i la seva dona eren a l’aturada de bus de Pollença per anar a Palma, on tenien cita amb un metge a les 11 hores.

L’autobús va arribar a l’aturada puntual. Va començar a pujar gent fins que va ser el torn d’aquest home que ens ha fet arribar el seu mal estar. No hi havia més places. Per això, ell, la seva dona i altres tres persones quedaren al terra.

El xofer de l’autobús els va informar que sol·licitaria un reforç i que els passarien a cercar. Es conformaren.

PUBLICITAT

Desinformació

Espera que té espera es varen fer les 10 hores i ningú no els havia recollit. Així que aquest home va agafar el telèfon per parlar directament amb TIB.

La primera sorpresa que se’n va dur fou que no en sabien res. Però que els reforços arribarien amb l’autobús de les 10’30 hores.

Després d’exposar-li el seu cas, sol·licità un taxi per a ell i per a les altres tres persones que havien quedat al terra en considerar que, com a ciutadans, tenien dret a un servei que no només no els donaven, sinó que els causava problemes.

Des del TIB, se’n negaren. Per això mateix, aquest home demanà els fulls de reclamació i el remeteren a la finestreta de les oficines del TIB a Palma.

Reclamació

Fet i fet, es varen fer les 10’30 hores i va arribar el següent autobús, que també anava ple. De fet, els cinc usuaris que esperaven des de les 9’30 hores varen ser els primer en pujar, però al terra en quedaren un parell mallorquí.

Abans de retornar cap a Pollença, va passar per l’oficina del TIB a Palma, on sense escoltar la seva queixa, li doaren el full de reclamacions.

Més enllà d’aquest tràmit, però, aquest home ha volgut contar-ho a PUNT iNFORMATIU, on fa unes setmanes havia llegit una queixa d’una dona usuària també del transport públic. I és que, “si això passa ara, al mes de maig, no vull pensar què pot passar el mes d’agost! Allò que és ben cert és que fan molta propaganda i donen poc servei públic”, conclou.

PUBLICITAT