Alternativa per Pollença demana al nou Ajuntament que demostri el canvi amb l’aparcament de Formentor

302

Des d’Alternativa per Pollença, demanen que “es faci efectiva la gestió pública de l’aparcament de Formentor i que, d’aquesta forma, el nou govern municipal demostri que hi ha hagut un canvi”

D’entrada, Alternativa apunten que l’acord verbal que va anunciar, qui va ser regidor d’Urbanisme i batle durant tres anys de la passada legislatura, Bartomeu Cifre Ochogavia, “a so de bombo i platerets, en plena campanya electoral de què l’empresa que explota -il·legalment- l’aparcament de Formentor no cobraria als pollencins és un autèntic fiasco. Sembla que, per aconseguir no pagar a l’aparcament fan falta més papers que en el procés de Kafka”, apunten.

“Evidentment, no hi cap acord escrit, ja que l’empresa no té llicència d’activitats per explotar l’aparcament (se li va revocar l’any passat) ni n’és el propietari ni té cap conveni amb l’Ajuntament, a part que un acord així seria il·legal (com es va veure amb el tren de Sóller)”, afegeixen.

A pesar de tot, “la immobiliària Formentor S.A. ha explotat l’aparcament durant dos estius, i si no es fa res ho continuarà fent aquest estiu, sostraient a tots els ciutadans de Pollença uns ingressos de prop d’un milió d’euros cada any”, afirmen.

PUBLICITAT

Per això, a Alternativa per Pollença “demanam que es faci efectiva la gestió pública de l’Aparcament de Formentor i que d’aquesta forma el nou govern municipal demostri que hi ha hagut un canvi”.

PUBLICITAT